6.30 – 8.15 SCHODZENIE SIĘ DZIECI
- Zabawy indywidualne i w grupach.
- Korzystanie z gier i układanek stolikowych.
- Zabawy zorganizowane przy muzyce.
- Utrwalenie poznanych wierszy i piosenek.
- Czynności dowolne podejmowane przez dzieci i inspirowane przez nauczycielkę.
- Praca indywidualna.
8.15– 9.15 ŚNIADANIE
- Czynności porządkowe
- Zestaw ćwiczenia porannych.
- Przygotowanie do śniadania – czynności samoobsługowe, higieniczne, przygotowanie do posiłku.
- Doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłku
- Kulturalne zachowanie się przy stole, zwracanie uwagi na prawidłową postawę dziecka podczas spożywania posiłków,
9.15 – 11.00 ZAJĘCIA EDUKACYJNE, POBYT NA POWIETRZU, ZABAWY SWOBODNE
- Swobodne zabawy na placu przedszkolnym, tworzenie warunków do spontanicznej zorganizowanej aktywności; obserwacje przyrodnicze, spacery i wycieczki; zabawy podejmowane z inicjatywy dzieci z wykorzystaniem zabawek ogrodowych i sprzętu terenowego, gry i zabawy sportowe i ćwiczenia kształtujące postawę dziecka (gry i zabawy w sali w przypadku złych warunków atmosferycznych),
11.00 – 11.30 CZYNNOŚCI SAMOOBSŁUGOWE I HIGIENICZNE II ŚNIADANIE
11.30 – 12.30 ZABAWY DOWOLNE, POBYT NA POWIETRZU
12.30 – 13.00 RELAKSACJA, SŁUCHANIE BAJEK, ZAJĘCIA EDUKACYJNE ZORGANIZOWANE,
13.00 – 13.20 ZABAWY RUCHOWE, DYDAKTYCZNE, EDUKACYJNE,
13.20 – 14.20 CZYNNOŚCI SAMOOBSŁUGOWE I HIGIENICZNE, OBIAD
14.20 – 17.00 ZABAWY Z INICJATYWY DZIECI I NAUCZYCIELA
- Praca z zespołem dzieci lub indywidualna, obserwacje, wspomaganie.
- Czynności porządkowe.
- Zabawy na powietrzu.
- Rozchodzenie się dzieci.